
Alle lagene som skal delta i den kommende sesongen i National League er nå offisielt klare.
Her er oversikten – også med en enkel forklaring på hvor nykommerne kommer fra:
AFC Fylde – National League North vinner
Aldershot Town
Altrincham
Barrow – nr 24 i League Two
Boreham Wood
Boston United
Carlisle United
Eastleigh
FC Halifax Town
Forest Green Rovers
Gateshead
Harrogate Town – nr 23 i League Two
Hartlepool United
Hornchurch – play-off vinner fra National League South
Kidderminster Harriers – play-off vinner fra National League North
Scunthorpe United
Solihull Moors
Southend United
Sutton United
Tamworth
Wealdstone
Woking
Worthing – National League South vinner
Yeovil Town

Supporterklubben har også ett par endringer/nyheter å komme med:
- Regelendring i Tippekonken – vanskeligere å vinne konken på trekning dersom det er likt. Nå teller alle “full pott-scores” gjennom sesongen. Er denne også lik vil det selvsagt bli trukket vinner.
- Prisen blir den samme – 300 for kun tippekonk mens 400 for fult medlemskap i supporterklubben. I tillegg får man terminliste-magnet tilsendt + er med om trekning av vårt eksklusive krus. Klubben er avhengig av de små midlene dere medlemmer bidrar med, så vi setter pris på fult medlemskap. Dette er også nødvendig for oss dersom vi….
- …melder oss inn i SBF igjen. Dette gir oss mer publisitet og kan gi oss flere medlemmer til klubben. Kjører også en spørreundersøkelse i disse dager på Facebook vedrørende dette.
- Ingen årbok denne sesongen – vi vil presentere lagene med Shots’ egne offisielle lag-presentasjon før det braker løs i august. Dette vil vi publisere på vår hjemmeside og linkes videre til Facebook.
- Heller ingen VM-konk dessverre. Det er for liten interesse for dette.
- Info om medlemskap og tippekonk kommer som vanlig i løpet av sommeren.
Eventuelle spørsmål eller innspill kan dere gi/sende direkte til supportklubbens leder.
Spennende å se hva Hornchurch får til – aldri vært på dette nivået tidligere. Nytt Truro ?